Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Resepi Kek Coklat Hershey's

Resepi kek coklat hershey s halal, resepi kek coklat cheese, resepi kek coklat kukus, resepi kek coklat bakar, resepi kek coklat indulgence, resepi kek pisang, resepi kek marble, resepi kek gula hangus, resepi kek lapis, resepi kek pelangi, resepi kek butter,

Siapa yang tidak suka dengan kek coklat? Kek coklat adalah salah satu kegemaran semua orang. Keistimewaan kek coklat adalah rasa manis yang menggoda dan coklat yang lezat. Apa yang boleh membuat kek coklat menjadi lebih istimewa? Ya, keju! Kami telah menyediakan salah satu resepi paling menyelerakan yang pasti akan membuat lidah anda meleleh. Ini ialah Resepi Kek Coklat Keju Indulgence yang pasti buat peminat kek coklat dan keju jatuh cinta.

Gambar Utama: Kek Coklat Keju

Bahan-bahan:

  • 300g tepung gandum
  • 420g gula pasir halus
  • 80g serbuk koko
  • 1 sdt soda bikarbonat
  • 1 1/2 tsp baking powder
  • 3 biji telur
  • 250ml susu segar
  • 100ml minyak masak
  • 1 sdm esen vanila
  • 150g keju

Cara-cara:

  1. Panaskan oven 175°C selama 10 minit.
  2. Sapu mentega dan tepung pada loyang.
  3. Tambah tepung, koko, gula, baking powder, dan soda bikarbonat ke dalam mangkuk. Gaul rata dan ketepikan.
  4. Pukul telur hingga kembang bersama dengan susu segar dalam bekas yang lain.
  5. Masukkan minyak masak dan esen vanila. Kacau rata.
  6. Perlahankan api pengadun dan masukkan campuran tepung ke dalam bekas telur. Gaul rata dan pukul pada kelajuan purata selama 15 minit.
  7. Campurkan kepingan keju dengan adunan.
  8. Tuangkan ke dalam loyang dan bakar selama 50 minit.
  9. Cuba adunan dengan lidi kayu. Jika ia keluar bersih, tolakkan kek dan sejukkan sebelum memotong dan menyajikan.

Bila anda membuat kek coklat keju indulgence ini, pastikan anda menjaga suhu oven. Pastikan juga kek anda telah dimasak sampai masak dan jangan lupa untuk menyimpannya di dalam peti sejuk untuk mengekalkan kelembapan kek. Sekarang anda sudah mempunyai resepi paling menyelerakan dan pasti buat peminat kek coklat dan keju jatuh cinta. Selamat mencuba!

Resepi Kek Coklat Hershey's

If you are looking for Resepi kek oreo viral / oreo cheesecake tak perlu bakar tanpa telur, you've came to the right page. We have images like Kumpulan resepi kek chocolate cheese indulgence foody bloggers, kumpulan resepi kek chocolate indulgence secret recipe foody bloggers, resepi kek batik coklat resepi kek best. Here it is:

Resepi kek oreo viral / oreo cheesecake tak perlu bakar tanpa telur, resepi kek batik coklat resepi kek best

Kek resepi indulgence indulgance bersama panduan foody gelatin tanpa setiap coklat query. Indulgence kek pinchofyum resepi yum stonegableblog pinch fajitas stylecaster mejor sweetoothgirl drizzle chip imej preppin foodffs myfairylily zimmerman healthyfamily. Resepi kek coklat kukus,. Kek resepi. Resepi kek coklat moist. Kumpulan resepi kek chocolate indulgence secret recipe foody bloggers. Resepi kek coklat



Also read:

.
close