Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Resepi Spaghetti Carbonara Salmon

Pasta carbonara with salmon, smoked salmon pasta carbonara, smoked salmon carbonara no cream, resepi spaghetti bolognese, resepi spaghetti carbonara, resepi spaghetti buttermilk, resepi spaghetti aglio olio sheila rusly,

Apabila saya mula menghidangkan hidangan barat di rumah, saya selalu mencari resepi yang mudah dan cepat untuk diikuti. Hari ini, saya ingin berkongsi resepi Salmon Spaghetti Carbonara yang pastinya akan memuaskan selera anda!

Bahan-Bahan:

- 500g spaghetti

- 250g ikan salmon

- 6 biji telur

- 2 ulas bawang putih

- 1 cawan keju Parmesan parut

- 1 cawan susu segar

- 1/2 cawan krim masam

- Garam secukup rasa

- Lada hitam secukup rasa

- Daun Petersili secukupnya

Cara-Cara:

1. Rebus spaghetti mengikut arahan dan toskan.

2. Tompok salmon dengan sedikit minyak zaitun dan panggang selama 10 minit pada suhu 180 darjah Celsius. Kemudian toskan dan potong kecil-kecil.

3. Ketuk-ketukkan telur dalam mangkuk besar dan masukkan parutan keju Parmesan, krim masam, susu segar, garam, dan lada hitam. Gaul rata.

4. Panaskan kuali dan masukkan dua ulas bawang putih yang dihiris halus. Goreng sekejap sahaja dan masukkan telur. Kacau hingga sebati dan ambil kuali dari dapur.

5. Masukkan spaghetti yang telah direbus ke dalam telur dan gaul rata. Kemudian tambahkan salmon dan gaul lagi.

6. Hias dengan daun Petersili dan hidangkan di dalam mangkuk.

Terlihat mudah tidak? Jangan teragak-agak untuk mencuba resepi ini di rumah. Hidangan ini pastinya akan menjadi kegemaran anda seisi keluarga. Selamat mencuba!

Resepi Spaghetti Carbonara Salmon

If you are looking for Resepi spaghetti carbonara prego pedas, you've visit to the right web. We have pictures like Resepi spaghetti carbonara paling senang portresepi, 4 aneka resepi spaghetti carbonara yang wajib dicuba, lazat yang amat, salmon spaghetti carbonara healthy food guide. Here you go:

Salmon spaghetti carbonara reluctant entertainer, 4 aneka resepi spaghetti carbonara yang wajib dicuba, lazat yang amat

Resepi carbonara senang sedap listikel. Resepi spaghetti carbonara mushroom berkrim coretan kehidupanku. Salmon spaghetti carbonara reluctant entertainer. Carbonara spaghetti resepi sedap prego pedas dan title. How to make salmon spaghetti carbonara recipe in 2021 winter pasta. Resepi aglio olio cendawan 0 descargar. Carbonara spaghetti linguine thespruceeats pesce piatto spada frutti vapiano uovo pistacchi verwonderlijk tagliatelle leitv resepi salmone delizioso



Also read:

.
close