Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Resepi Puding Roti Azlita

Resepi pudding roti azlita masam, resepi pudding roti azlita aziz, resepi pudding roti azlita, resepi puding roti kuah kastard, resepi puding roti berkuah, resepi puding roti tanpa telur, resepi puding roti azie kitchen, resepi puding roti kukus, resepi puding trifle, resepi puding raja, resepi puding koktail, resepi puding gula hangus,

Kepada semua yang sedang mencari resepi pencuci mulut yang menyelerakan untuk mereka yang mempunyai selera manis, kami ingin berkongsi resepi puding roti kukus yang paling lazat yang pasti akan memuaskan hasrat manis anda. Resepi ini mudah untuk diikuti dan boleh disediakan dalam masa yang singkat.

Gambar Resipi

Bahan-bahan:

  • 8 keping roti
  • 200g gula pasir
  • 4 biji telur
  • 3 cawan susu segar
  • 1 camca teh esen vanila
  • Mentega untuk menyapu loyang

Cara Membuat:

  1. Panaskan oven pada suhu 180 darjah Celsius
  2. Sapu loyang dengan mentega
  3. Potong roti kepada dadu dan susun dalam loyang
  4. Kacau gula dan telur sehingga gula larut
  5. Tambahkan susu segar dan esen vanila, kacau rata

Jangan ragu-ragu untuk mencuba resepi ini dalam masa terdekat dan berkongsi dengan keluarga dan kenalan anda. Pasti mereka akan teruja dengan rasa manis dan tekstur yang ringan dan lembut. Kami berharap anda menikmati resepi ini sama seperti kami.

Resepi Puding Roti Azlita

If you are looking for Resepi puding roti resepi bergambar, you've visit to the right place. We have pictures like Resepi puding roti mom's recipes, it's my life... resepi puding roti ii, resepi puding roti sos kastard azlina ina / resipi viral puding roti. Here you go:

Resepi puding roti sos kastard yang ringkas dan super sedap! daily makan, resepi puding roti sos kastard resepi bonda

Puding roti resepi tawar gardenia pisang susu mudah kurus diari. Resepi puding roti mom's recipes. Roti puding resepi enak krackers krim biskut koko lapisan. Roti puding resepi pelangi mudah sedap patutlah resipinya resepibonda hidup kecantikan wanista semasa membawa fesyen wanita. Roti puding kastard resepi kukus bakar resepibonda bahan coklat bonda. Resepi puding roti biskut krim krackers simple dengan lapisan koko enak. Puding roti resepi ade gitu sebab tajuk


Also read:

.
close